externe_communicatie

Positionering en marketing

externe communicatie

'Niets is leuker dan laten zien waar je goed in bent'

Be good and tell it'. Het klinkt zo simpel, maar met de overdaad aan informatie is het ouderwetse 'zenden' echt verleden tijd. Wat is de kracht van jouw verhaal, wat heb je een ander te bieden? Samen zoeken we uit wat dat is en voor wie dat interessant is. Of het nu gaat om werving van nieuwe medewerkers of je profileren als kennispartner. Aansluiting zoeken bij de wensen van jouw klanten of stakeholders is het uitgangspunt.

lees verder
acute opvang

Acute opvang voor ouderen

Als zorgorganisatie ben je trots als je iets bijzonders weet te bereiken. Zoals bij de acute opvang van ouderen in Amsterdam Nieuw West. Aan het einde van de dag of voor het weekend waren er voor kwetsbare, thuiswonende ouderen die ineens verslechteren geen opvangmogelijkheden meer.
Amsta regelde een acute opvang afdeling. Goede, actieve PR leidde tot landelijke aandacht. In vakbladen en in Nieuwsuur.

Bekijken

Werving

In de wervingsfilmpjes die ik als com-municatieadviseur bij zorgorganisatie Amsta maakte, vertellen zorgprofessionals over hun passie voor het werk. Geen gelikte praatjes, maar de drive voor mensen om elke dag weer 'hun route naar Amsta' te maken.

In de filmpjes zie je Amsterdam, want Amsta is een organisatie voor Amsterdammers. En dat merk je, ook als je zorg biedt.

positionering
Een nieuwe website

Via je website zet je jezelf op de kaart. Ik help je om je site op te zetten vanuit de klantvraag. Zodat vraag en aanbod elkaar vinden.